Jak ogarnąć sprzedaż online i uniknąć błędów?
Jak można stworzyć nowy rynek? Co to jest lokowanie produktu i jak je wykorzystać do zwiększania sprzedaży?
2019-01-21, 14:37

Kurs Nowoczesna sprzedaż to 26 nagrań wideo

4 zasoby i bonus

Z kursu dowiesz się, jak na sprzedaż działa informacja. Czym jest.inspiracja do zainteresowania odbiorcy, a także jaki ona ma wpływ na motywację do zakupu. O tym, czego nie robić będąc sprzedawcą, a jak można dodatkowo wykorzystać swoje, prywatne profile do sprzedaży w sposób naturalny i niezbyt nachalny. Jakie są najczęstsze błędy początkujących sprzedawców, a także jak zastosować nowoczesne metody i umiejętnie kreować nowe rynki zbytu.

Czego się nauczysz

1. Co oznacza określenie sprzedaż i czym jest nowoczesna sprzedaż?

2. Jak można stworzyć nowy rynek?

3. Jak sprzedaje się naturalnie, a nie ciągle i nachalnie?

4. Jak stosuje nowoczesne techniki sprzedaży?

5. Co to jest lokowanie produktu i jak je wykorzystać do zwiększania sprzedaży?

Czy istnieją jakieś wymagania dotyczące kursu?

Chęć nauki

Dla kogo jest ten kurs:

Osoby początkujące w sprzedaży i biznesie, ale także nieco już zaawansowane, ale nie za bardzo rozumiejące najnowszych uwarunkowań rynku. Albo chcące poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.

Przedsprzedaż tylko 11 sztuk w okazyjnej cenie

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.