Jak niskim kosztem zapewnić sobie automatyczny system pozyskiwania klientów?
Wielu z nas zarabia na sprzedaży produktów lub usług. Bez względu na to, czy są to produkty lub własne usługi, czy działanie sprzedażowe w programie partnerskim i zarabianie prowizji, chodzi o to samo. Aby zarobić, trzeba coś sprzedać. Wysyłanie ofert z opisami produktów oraz zachęcanie, do choćby poznania ich i przyjrzenia się zaletom, to czynność powtarzalna. Potem jeszcze konsultacja osobista i można zbierać zamówienia.
2015-11-06, 10:51

Automatyzacja w biznesie polega na tym, aby stale powtarzające się czynności działały w sposób automatyczny. Co to znaczy? Chodzi o ty, żeby sprawdzić, które oferty działają najlepiej, a potem napisać je tylko raz, dobrze dopracować, a następnie umieścić kolejkę e-mali w specjalnie przygotowanym systemie. Tak, aby same „wysyłały się” do każdej nowo zainteresowanej osoby. Osoba ta musi jednak wpisać swój adres e-mail w odpowiednio stworzonym formularzu. To pewnie trudne i wymaga wiedzy programistycznej pomyślisz? Nic bardziej mylnego.

Każdy biznes potrzebuje tego rodzaju narzędzi, dlatego został stworzony system, razem z instrukcjami obsługi po polsku. Szkolenia wideo wskazują, gdzie klikać po kolei, aby stworzyć sobie, swój własny spersonalizowany system.

Trzeba jednak postępować według wskazówek lektora. Konieczne jest także wykonywanie poszczególnych czynności po kolei, aby zrozumieć działanie całego systemu. Konfiguracja nie jest trudna, pod warunkiem poświęcenia jej uwagi. Najlepsze w tym wszystkie jest to, że wykonuje się ją raz, a działa ona na okrągło 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Dzięki temu informacja dociera do zainteresowanych osób, nawet wtedy, kiedy robisz coś innego, albo odpoczywasz.

http://extra-nazwa.pl/ebiznes

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.