Jak mieć więcej czasu i dobrze prowadzonego bloga?
Prowadzenia bloga, zwłaszcza takiego, który ma przynosić zyski firmie.
2019-02-01, 14:47

Albo generować dość dużo ruchu, to zajęcie wymagające zaangażowania. Bo teksty powinny być dobrej jakości merytorycznej. Im więcej nowej treści, która stanowi dla użytkowników ciekawe informacje, tym lepiej.

Przygotowanie postów

Na bloga warto tworzyć teksty edukacyjne, takie które pozwalają rzeczywiście czegoś ciekawego się dowiedzieć, albo o samym o produkcie, albo o technologi jest powstawania. Nie chodzi tu jednak o zdradzanie patentów, ale bardziej zaciekawienie przydatnością danego rozwiązania, albo możliwości lepszego wykorzystania tego, co dana firma oferuje.

Nowe treści

Bardzo często problem z prowadzeniem bloga pojawia się, kiedy osoba zajmuje się wieloma rzeczami naraz w firmie i nie bardzo ma czas, na pisanie, a w dodatku nie bardzo wie, o czym tak naprawdę pisać, albo nie chce rezygnować z wolnego weekendu, który spędza z rodziną.

Ale wpis powinien się pojawić

Tymczasem często właśnie w dni wolne, osoby potencjalnie zainteresowane jakimś tematem mają trochę więcej czasu, aby zapoznać się z nowymi treściami oraz być może ofertą danej marki, firmy, produktu. Rozwiązaniem może być zlecenie komuś, kogo pasjonuje pisanie treści, a także być może bezpośrednie dodawanie ich na bloga po zalogowaniu.

Całkowity outsourcing bloga

Można także powierzyć osobie całkowite czuwanie nad blogiem, tak aby możliwe było jeszcze lepsze wykorzystanie czasu dla siebie i rozwoju własnej firmy.

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.