Jak sprzedawać więcej prowadząc blog?
Blogowanie, to forma osobistej komunikacji autora z otoczeniem, w którym znaleźć się mogą potencjalni odbiorcy, zainteresowani naszą usługą, albo produktem.
2018-07-02, 15:25

Umiejętna komunikacja, to nic innego, jak dobrze wykorzystany copywriting seo 24 i dobrze dobrane słowa kluczowe. Potem wystarczy już tylko dzielić się linkami do wpisów, a także materiałami wideo oraz innymi środkami przekazu.

KONCEPCJA, OD NIEJ SIĘ ZACZYNA

Aby prawidłowo prowadzić bloga, mającego za zadanie sprzedaż, warto jest dobrze opracować swoją, indywidualną koncepcję. Chodzi o to, żeby wybrać tematykę swojego bloga, a także zagadnienia, jakie będziemy na nim opisywać. Dobrze, jeśli blog prowadzony, jest przez osobę, faktycznie mającą określoną pasję, związaną ściśle z tym, co planuje ona sprzedawać. Tematy na treści, albo to, co ma zostać przekazane odbiorcom, warto sobie spisać, ot choćby w postaci tematów na kolejne wpisy.

PISANIE, CZYLI WPISY NA BLOGA

Jeśli chodzi o same treści, to można je pisać samodzielnie, albo skorzystać z opcji teksty na zamówienie, a potem już tylko lekko zmodyfikować treść na swoje potrzeby. W przypadku blogowania dużą rolę odgrywa ich długość, gdyż lepsze dla wyszukiwarek są teksty dłuższe, czyli mające powyżej 2000 zzs (znaków ze spacjami). Chodzi generalnie o to, aby teksty były ciekawe, a dodatkową, dość istotną rolę, odgrywają także ich tytuły.

LINKI NA STRONIE BLOGA

Należy pamiętać o tym, że blog, to nie “jarmark”, ale strona typowo do czytania, chociaż może on zawierać linki w treści, a także odnośniki w menu, a także stronę “o mnie”, gdzie warto przedstawić się i opisać to, czym się zajmujemy.

MERYTORYCZNA WARTOŚĆ, A BLOG

Chodzi o funkcję edukacyjną, jaką ma zadanie prowadzić nasz blog, czyli uczenie odbiorców nowych rzeczy i zastosowania nowoczesnych koncepcji. Powinno to działać tak, żeby czytelnik mógł sam wdrożyć nową wiedzę dla swojego biznesu, aby móc robić coś lepiej niż dotychczas.

PISAĆ, CZY NAGRYWAĆ BLOG?

Forma komunikacji może być różna, jedni wolą oglądać, inni słuchać, a jeszcze inne osoby wyłącznie czytać. Wpis na bloga ma dodatkowe zastosowanie, bo zwiększa pozycję strony w wynikach wyszukiwania, ale z gotowej treści łatwiej jest nagrać dobrej jakości wideo i na odwrót, mając takie wideo, można napisać dobrej jakości tekst.



KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.