Siła recenzji, czyli nowe możliwości sprzedażowe
Na typową reklamę, narażeni jesteśmy każdego dnia.
2017-09-11, 10:18

W pewnym sensie staramy się na nią uodpornić, albo sfrustrowani zwyczajnie jej nie słuchać. Okazuje się jednak, że przed skutecznym marketingiem nie da się uciec.

Zwyczajne, ale lepsze

Prowadząc swój fanpage, czy nawet blog, staramy się pisać o rzeczach ważnych, a także poruszać interesujące nas i przede wszystkim naszych czytelników kwestie. Staramy się także być obiektywni. Jednak jako konsumenci miewamy także swoje, własne przyzwyczajenia. A skoro tak, to używamy określonych produktów, usług i rekomendujemy określone marki.

Zadowolony użytkownik, to skarb

Dobrze znane marki, wiedzą doskonale, jak ważna jest dziś siła recenzji, zwłaszcza wygłoszona przez faktycznie zadowolonego klienta, który sam każdego niemal dnia używa danego produktu. To właśnie z tego powodu powstał nowy zawód, którego przedstawiciel jest określany mianem – influencer.

Co robi taka osoba?

Buduje swój wizerunek w sieci, stając się jakby gwiazdą internetu, ma swoje przyzwyczajenia, hobby, dzieli się często swoją wiedzą, jak się okazuje ponadprzeciętną. Od czasu do czasu wspomina swoim odbiorcom o tym, jakich produktów lub usług sam(a) używa.

Czy warto się zainteresować, taką pracą?

Zdecydowanie tak, jeśli ma się już pokaźne medium własne, z którego się korzysta. W dodatku ten rodzaj pracy w marketingu, można bardzo polubić, z czasem nabierając doświadczenia. Warto także poszukiwać innych osób, zajmujących się już budowaniem własnego wizerunku, albo już posiadających go. Obserwując ich można się nauczyć wielu, ciekawych sposobów działania, co nie znaczy, że nie można posiadać swoich, własnych. To praca zdecydowanie dla aktywnych ludzi, znających się odrobinę na marketingu ogólnie pojętym, a także lubiących działania online.

źródło: http://polskaoferty24.pl/opinie

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.