Jak znaleźć skuteczne i darmowe medium reklamowe?
Pracują w dziale marketingu, Agnieszka szukała skutecznego sposobu na reklamę najnowszych produktów.
2017-08-02, 13:25

Jednak, wszystkie dodatkowe sposoby zawodziły, a sprzedaż „zamarła”, jak zaklęta.

Postanowiłam podpowiedzieć jej jeden z moich sposobów, na skuteczną reklamę, jaką jest własne biuro prasowe. To dzięki niemu, mamy możliwość opisywania własnych usług, a to co dzieje się potem, to prawdziwa magia.

- No dobrze, to jak to działa? - zapytała mnie Agnieszka

- Rejestrujesz się i wybierasz opcję e-PR od Publish Relations, tam ustawiasz logo, osobę do kontaktu, a potem może ona już publikować Wasze notatki

- A, jakie teksty, to mają być?

- Zwyczajne, produkujemy… które wpływa korzystnie na…

- I co, to wszystko? - dopytywała Aga

- Nie, potem zaznaczasz sobie opcję Centrum Prasowe i promocja oraz wybierasz opcję kategorie, a także zasięg. Wasz artykuł zostanie rozesłany do dziennikarzy, zainteresowanych daną branżą, a że te teksty można przedrukowywać tylko z linkami, reklama może się rozejść dużo łatwiej i szybciej po sieci. Korzystam z tego medium dodatkowo.

- Dziękuję, to świetne rozwiązanie.

Źródło: http://polskaoferty24.pl/biuro-prasowe

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.