Dobre dopasowanie
Ale, o tym że trzeba ją jeszcze odpowiednio dopasować do właściwej grupy docelowej, a także uwzględnić kilka lokalizacji i słowa kluczowe, nie każdy mówi.
Różne miejsca
Możliwość promocji z miejsca innego, niż własny Fanpage może skutkować dodatkowym gronem odbiorców reklamy, a przez to zwiększeniem rynku zbytu.
Koszty
Generalnie dzień reklamy na Facebooku to koszt rzędu 2 zł, pod warunkiem, że wybieramy ten najniższy pakiet, a przez to mamy możliwość dotarcia do pewnej, ograniczonej grupy odbiorców. Lepsze efekty daje wybranie pakietu na 14, albo 30 dni. A ten najtańszy, to koszt rzędu 30-60 zł (przy ustawieniu budżetu 2 zł na dzień). Można w ten sposób dotrzeć do 8900 użytkowników Facebook.
Oferta promocyjna
Jeszcze lepsze efekty można uzyskać zamawiając usługę promocji na 3 fanpage w cenie nieco obniżonej.