Jak pisać teksty, gdy brakuje kreatywności?
Pisanie treści może być dość nudne, kiedy za oknem pięknie świeci słońce, które dodatkowo przygrzewa, a wokół ludzie już przygotowują się do wakacji.
2017-06-18, 17:19

Wtedy zaczynamy marzenia o dalekich podróżach, a także o tym, jak fajnie byłoby zaszyć się gdzieś w hamaku i zwyczajnie dać sobie spokój ze wszystkimi i wszystkim. To normalne uczucie, kogoś, kto bez przerwy tylko pracuje i ma same obowiązki, a na relaks brakuje mu ciągle czasu. Czasem jednak trzeba powiedzieć stop i uszczknąć, coś z tego życia, także dla siebie. Urlop, najlepiej taki bez urządzeń elektronicznych, a potem piesze wycieczki i wokół morze, albo lepiej ocean, koniecznie w ciepłych krajach.

Brzmi fajnie, ale…

Cóż zrobić, jeśli mimo wolnego, a także podjęcia decyzji o tym, że jedziemy na wymarzony urlop, trzeba zorganizować kampanię marketingowa, a szef wciąż czeka na nowe teksty, tymczasem, nam nawet w głowie się nie śni, by je teraz pisać, gdy tuż obok pali się grill, a słońce doskonale opala, kiedy woda już się dostatecznie nagrzała w basenie, a my wkrótce idziemy się w niej zanurzyć, po to by się odrobinę zrelaksować? Jest na to sposób, a nazywany jest podwykonawstwo, czyli przekazujemy komuś, to co ma zostać napisane, a my potem korzystamy z gotowej treści, wklejając ją na wskazane strony, aby możliwe było wykonanie potrzebnej kampanii reklamowej. Wydawać by się mogło, to niedorzeczne, ale w niektórych przypadkach, ma sens, zwłaszcza gdy nagle tracimy wszelką kreatywność, albo zwyczajnie już się przemęczyliśmy. Zachowanie dobrego wrażenia jest znacznie ważniejsze, od kilkudziesięciu złotych, a dobre treści zdziałać mogą cuda.

Źródło: http://trendybiznesowe.eu/teksty/

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.