Lubisz opowiadać? Stwórz infoprodukt
W dobie ery informacyjnej szukamy informacji, które nas interesują głównie w sieci. Dzięki dobrze napisanym artykułom, ebookom, a także kursom uczymy się, tego co jest nam potrzebne. Mało osób jednak wie, że na infoproduktach można już w Polsce zarabiać.
2016-09-29, 12:14

Nie potrzeba wiele, a można tak wiele

Nie potrzeba do tego tytułów naukowych, ani wytwórni filmowej, wystarczy przedstawiać własną wiedzę na przykład przez pisanie, albo nagrany filmik. Z tak przygotowanego materiału można potem zmontować infoprodukt, a także stworzyć ebooka oraz pliki audio, wszystko po to, aby dopasować się do odbiorcy, bo każdy uczy się jak lubi.

Metody dystrybucji

1. sklep interentowy lub strona sprzedażowa

Metod na sprzedaż infoproduktu jest kilka, jedną z nich jest stworzenie strony sprzedażowej, coś w rodzaju sklepu internetowego, rzecz jasna wymagane są dodatkowe zabezpieczenia plików, aby nie można ich było ściągać, bez opłaty.

2. platformy e-learningowe

Jedną z nich jest znana i lubiana Ekademia.pl, kolejną interkursy.pl w sieci można znaleźć jeszcze więcej takich firm, mają one dostęp do większej grupy odbiorców, dzięki temu można znacznie poprawić wyniki sprzedaży

Ważna porada

Tworząc infoprodukt należy się skupić na przekazywaniu wiedzy, postarać się o dobrą obróbkę materiału, to wszystko. Pliki elektroniczne można sprzedawać online lub tworząc sobie nośniki z nagranym materiałem np. cd, dvd, ale to stanowi dodatkowe, nie koniecznie potrzebne koszty.

Tworząc odrębny kanał na Youtube warto zamieszczać, ale tylko fragmenty z linkami do całości.

Dodatkowe informacje

Branża infoproduktów rozwija się w Polsce już od jakiegoś czasu i będzie rozwijać się bardziej. Spowodowane jest to wygodą użytkowania, to tak jak z zakupem ulubionego hitu lub ebooka, kilka klików i można go sobie odtwarzać w telefonie, na komputerze lub na innym urządzeniu.

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.