Chodzi nie tylko o jakościowe produkty, ale także o swoiste edukowanie odbiorcy. Poinformowanie go do czego dany produkt może się przydać, jak z niego korzystać. Dobrze jest także informować na czym skupia się sama firma, zwłaszcza przez Internet.
Posiadanie zaplecza firmowego na przykład w postaci fabryki, jeszcze nie gwarantuje sukcesu jej marki. Istotne jest budowanie wizerunku firmy od samego początku, a także posiadanie przez nią własnej misji. Nie może ona jednak polegać jedynie zdobyciu i utrzymaniu fortuny, ale przede wszystkim wnosić jakieś dodatkowe wartości.
Dobra i unikalna treść jest bardzo cenna
Powielanie, tego samego wpisu na temat firmy, marki, czy produktu na wielu stronach, już nie jest skuteczne jak kiedyś. Pisanie pod SEO ma bardzo istotne znaczenie dla marki ale...
Wszędzie w sieci, gdzie dodaje się wpis, powinien on być nieco inny. Nie warto już kopiować całych zdań. Dobrze jest dodawać wpisy sukcesywnie, a jednocześnie tworzyć je unikalnymi.
Teksty eksperckie, a edukacja
W każdej branży można znaleźć początkujących. Takie osoby szukają informacji na dany temat, aby się poduczyć. Tworzący daną markę to ludzie znający się na rzeczy, a ich teksty eksperckie pomagają zrozumieć skomplikowane zagadnienia. Zamieszczone w stopce dane, pozwalają na umacnianie danej marki i jej produktów.
Anita Zielke