Zostań mistrzem pozycjonowania
Nie musisz już szukać „gruszek na wierzbie” i wysłuchiwać obiecanek. Nie musisz już martwić się o gigantyczne faktury za pozycjonowanie SEO. Istnieje lepszy system.
2016-09-01, 13:27

Platforma pozwala na ustalenie na wstępie swojego budżetu, jaki chcemy przeznaczyć na pozycjonowanie swojej strony, a nawet sklepu online. Mamy do wyboru kilka opcji. Jedną z nich jest opcja TOP 10, która oznacza, że zależy nam na jak najszybszym znalezieniu się na górze wyników wyszukiwania.

Kolejna opcja, to Twój budżet, przeznaczona dla osób początkujących i obawiających się zbyt dużych wydatków, a także chcących mieć kontrolę nad zakupem linków.

Automatyczna, to opcja dla stron które wymagają działania na większą skalę, to znaczy są dość nisko w wynikach wyszukiwania i potrzeba jest więcej jakościowych linków.

Praktyczne filmiki pozwalają nie tylko zrozumieć, jak ustawić sobie poszczególne rodzaje pozycjonowania strony, ale także samo nowoczesne pozycjonowania i jego naturę.

Istniej możliwość zwiększania budżetu, ale także zmniejszania jego wartości do niezbędnego minimum. A także samodzielnego zarządzania projektami pozycjonowania, dzięki czemu można je zatrzymać w dowolnym momencie.

Jasne zasady oraz intuicyjny i w pełni automatyczny panel zarządzania, pozwalają uzyskać dobre efekty już po kilu dniach.

>>> Dołącz do systemu SEO

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.