Platforma pozwala na ustalenie na wstępie swojego budżetu, jaki chcemy przeznaczyć na pozycjonowanie swojej strony, a nawet sklepu online. Mamy do wyboru kilka opcji. Jedną z nich jest opcja TOP 10, która oznacza, że zależy nam na jak najszybszym znalezieniu się na górze wyników wyszukiwania.
Kolejna opcja, to Twój budżet, przeznaczona dla osób początkujących i obawiających się zbyt dużych wydatków, a także chcących mieć kontrolę nad zakupem linków.
Automatyczna, to opcja dla stron które wymagają działania na większą skalę, to znaczy są dość nisko w wynikach wyszukiwania i potrzeba jest więcej jakościowych linków.
Praktyczne filmiki pozwalają nie tylko zrozumieć, jak ustawić sobie poszczególne rodzaje pozycjonowania strony, ale także samo nowoczesne pozycjonowania i jego naturę.
Istniej możliwość zwiększania budżetu, ale także zmniejszania jego wartości do niezbędnego minimum. A także samodzielnego zarządzania projektami pozycjonowania, dzięki czemu można je zatrzymać w dowolnym momencie.
Jasne zasady oraz intuicyjny i w pełni automatyczny panel zarządzania, pozwalają uzyskać dobre efekty już po kilu dniach.
Anita Zielke