Teksty eksperckie w promocji firmy
Nie chodzi w nich bynajmniej o pisanie tekstów promocyjnych, takich jak „kupuj u nas” „u nas najtaniej”, albo znane wszystkim „super obniżka”. To już nie działa! Teksty eksperckie, to wspieranie rozwoju, nie tylko samej osoby, która dany artykuł napisała, podpisując go swoim imieniem i nazwiskiem.
2016-05-31, 21:08

Wskazując jaką firmę prowadzi może także pomóc w rozwijaniu się poszczególnych osób oraz grup. A także przyczynia się do rozwoju społeczeństwa, które dzięki takim treściom i niejednokrotnie instrukcjom może
także, profesjonalnie się uczyć.

Osoby prowadzące sklepy z konfekcją damską powinny się skupić na dobieraniu strojów, umiejętnie dobierać dodatki, służyć radą na przykład w zakresie makijażu i dobru obuwia. To tylko przykłady, ale mogą to też być porady, jak usuwać plamy z ubrań, albo jak prasować dane materiały.
Firmy zajmujące się usługami transportowymi, mogą udzielać porad, jak należy
przygotować dobrze transport, to znaczy zabezpieczyć towary przez przesuwaniem się itp. Wszystko zależy od tego, co transportują, a znaleźć pomysły można w każdej firmie.
Firmy zajmujące się wytwarzaniem dóbr artystycznych mogą, a nawet powinny stworzyć sobie profesjonalną galerię swoich prac, a także podać trochę szczegółów ze swojej biografii. To znaczy wyjaśnić jak powstała dana pasja, co stało się jej przyczyną oraz jakie produkty tworzą, czy tylko artystyczne, czy także użytkowe. Istnieją portale na których można zamieszczać treści za darmo, a także takie, którym trzeba trochę zapłacić, nie są to jednak wygórowane koszty. Taka informacja o działalności w firmie edukacyjnej może się także okazać nie tylko trafioną formą reklamy, ale także stać się przyczyną powstania
zupełnie nowej pasji, jaką jest tworzenie materiałów edukacyjnych.

Anita Zielke

fragment książki "Sieci networkowe w Polsce, które jeszcze nie powstały. A powinny!"

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.