Bywa, że zrażeni brakiem wyników rezygnujemy, zapominając o tym, że na wszystko potrzeba czasu. Nie wystarczy zatem wykupić jednej reklamy raz na kilka lat, ale należy kontynuować działania, aby te przyniosły jako taki rezultat.
Drugą sprawą, jest przedstawianie swojej firmy. Wyobraź sobie, że przyjeżdża do Ciebie ktoś zainteresowany Twoimi usługami, opowiadasz o tym co robisz z pasją oraz jakie masz możliwości. Przez internet można zrobić dokładnie to samo. Można, a nawet trzeba. Dlatego już sama reklama banerowa nie przynosi takich rezultatów, jak na przykład reportaż.
W takim wywiadzie możesz opowiedzieć o tym, co robisz oraz jakie usługi wykonujesz. Zdjęcia związane z Twoją osobą oraz miejscem pracy, także korzystnie wpływają na poprawę wizerunku firmy oraz potencjalne zainteresowanie jej ofertą.
W stopce podaje się nazwę firmy i kontakt do niej, może to być telefon oraz adres strony www.
http://trendybiznesowe.eu/1-na-reklame
Anita Zielke