Jak biuro prasowe pozwala skutecznie umacniać pozycję danej marki?
Biuro prasowe ma za zadanie umożliwić kontakt danej marki z mediami społecznościowymi oraz portalami. Zamieszczane w nim informacje są gotowe do przedruku, albo przekopiowania pod warunkiem nawiązania współpracy między dziennikarzem, a PR-owcem. Wpływa to korzystnie na pracę obu osób. Każdy coś na tym zyskuje.
2016-02-03, 15:56

Dziennikarz, bywa że brakuje mu tak zwanej weny do pisania, potrzebuje wówczas gotowej treści na stronę www. Jednak dobrze, żeby była ona zgodna z tematyką działu, albo prowadzonego portalu. Kiedy PR-owiec zgodzi się na publikację treści na danej stronie, zaczyna się współpraca.

PR-owiec, czyli osoba budująca swoją markę w sieci, stara się zabiegać o więcej odwiedzin, a także o zainteresowanie. Ma jednak ograniczone możliwości, co do zamieszczania swoich informacji, poszukuje współpracujących serwisów oraz wspierania jego strony www dodatkowymi linkami z innych portali, zyskuje zatem odwiedziny faktycznie zainteresowanych osób, a to jest bardzo waże.

Zakładanie biura prasowego – konfiguracja

To bardzo ważny element pracy PR-owca, gdyż dobre ustawienia gwarantują lepszą rozpoznawalość marki w sieci. Dobrze jest dodać logo swojej firmy i zrobić odpowiednie ustawienia przykładowo osób piszących, których w biurze prasowym może być więcej niż jedna. Najważniejsze jest wspierania marki.

Loga i kategorie ważna sprawa

Dopasowanie loga, a zwłaszcza jego wielkości, to bardzo istotna kwestia, podobnie jak nazwa biura oraz wskazanie osoby do kontaku. Kategorie powinny być dobrane do tego, o czym zamierza się pisać, o tym czego dotyczy działanie firmy.

Pisanie artykułów:

  • eksperckich, mających za zadanie przekazanie pewnej porcji wiedzy ogólnotematycznej

  • informacyjnych, czyli inforujące o marce, firmie oraz czym się dana firma zajmuje, w jakiej branży działa, a także czy posiada własną stronę www, podanie linku do niej, jest tu jak najbardziej na miejscu

  • materiały dla prasy, to gotowe do przedruku informacje mogące niejako uzupełnić niektóre portale, im więc ciekawsze tym lepiej

Anita Zielke

http://extra-nazwa.pl/wspieraj-marke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.