Dlaczego artykuły eksperckie stały się, tak atrakcyjną formą promocji?
Artykuły eksperckie, czyli pisane przez osoby posiadające wiedzę z zakresu opisywanego tematu. Pisane z myślą o przekazywaniu pewnej ilości darmowej wiedzy, dodające otuchy oraz zawierające ciekawe, nie zawsze dostrzegane przez inne osoby spostrzeżenia.
2016-01-07, 19:51

Trzeba mieć pewnego rodzaju wrażliwość

Posiadanie swoistej, większej wrażliwości jest cechą niezbędną dobrego artykułu eksperckiego, gdyż ma on za zadanie przekazać ciekawe i nie zawsze zrozumiałe informacje w sposób, nieco bardziej przyswajalny, dla zwykłego użytkownika. Można to określić mianem tłumaczenia „z Polskiego, na nasze”.

Zalety, informacje oraz zastosowanie

Wskazywanie zalet, stosowania danych rozwiązań spotyka się często z niezrozumieniem, a nawet czasem niedowierzaniem, bo wiele osób zadaje sobie pytanie:”Dlaczego akurat tak mam zrobić, a nie inaczej?” Tymczasem wiedza eksperta zazwyczaj jest poparta doświadczeniami przez niego zdobytymi oraz sprawdzeniem, że dane metody działają niezawodnie.

Ucieczka od nachalnej formy promocji

Osaczeni reklamami, przed którymi ciężko się ukryć, a którymi atakowani jesteśmy w czasopismach, telewizji, a nawet w sieci Internet, przestaliśmy zwracać uwagę na zawartość ich treści. Najbardziej denerwują nas migające obrazy, wyskakujące okienka i powtarzające się banery, bez żadnego komentarza, albo zawierające krótkie „super oferta”.

To właśnie stało się przyczyna poszukiwania lepszego i „bardziej ludzkiego” sposobu przekazywania komercyjnych informacji.

Anita Zielke

http://extra-nazwa.pl/

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.