Sam przyznasz czytelniku, że jeśli wszystko jest tylko fajne, to trudno wybrać coś lepszego. Poza tym określenie „fajne” świadczy po pierwsze o braku ambicji piszącego, a po drugie o bardzo słabym słownictwie tej osoby.
Opisywanie zalet, jest tu zatem kluczem do sukcesu promocji. A im są one bardziej rzetelne, tym lepiej.
Aby dobrze napisać artykuł PR, nie wolno Ci niczego reklamować jesteś zmuszony „wymądrzać się” na tematy edukacyjne z zakresu produktu lub firmy o której piszesz.
Na początku wydaje się, że łatwo powiedzieć, a trudniej zrobić, ale to kwestia wiedzy i umiejętności jej przekazywania. Artykuły można pisać w różny sposób np. opowiadania, bajki z morałem, artykuły ekspercie, czyli zdradzasz trochę wiedzy na dany temat, którym zajmuje się marka lub opisujesz zalety produktu, jego zastosowanie.
Można też opisywać wysokiej jakości elementy z których został złożony itp.
Buduj swoją markę z profesjonalnymi narzędziami
http://extra-nazwa.pl/wspieraj-marke
Anita Zielke