Po, co w ogóle budować swoją markę w sieci Internet?
Marka produktu lub firmy, to coś co nie wszyscy doceniają. Chodzi tu o jej rozpoznawalność oraz budowanie zaufania do firmy. Przekonywania odbiorców do wypróbowania dobrych produktów lub usług, które oferuje.
2016-01-04, 17:18

Dlaczego niektóre firmy są bardziej markowe niż inne

Określenie markowe ciuchy, markowe buty, markowy sprzęt są nam powszechnie znane. Jednak mało kto wie, że światowo znane marki budowały swój wizerunek przez wiele lat. Rzecz jasna za marką musi iść także dobry produkt oraz wysoka jakość. Ważne jest tu także, już od początku stworzone logo oraz rozpoznawalna kolorystyka firmy.

Pisanie artykułów, a budowanie marki

Pisanie treści jest ostatnio, jednym ze sposobów budowania marki. Pozwala informować odbiorców o istnieniu czegoś, o czym być może nie wiedzieli, albo zapomnieli, że akurat czegoś takiego potrzebują. Sam pojedynczy zakup nic tu nie znaczy. Znacznie ważniejsza jest później relacja i utrzymanie współpracy z nowo pozyskanymi odbiorcami.

Zasady główne dobrego brandingu polegają na tworzeniu rozpoznawalności marki i stwarzaniu sytuacji WIN-WIN.

Win, oznacza z ang. zwycięzca, a przy budowaniu dobrej marki chodzi o to, aby obie strony były zadowolone ze współpracy, a nie tylko jedna. Zatem dla stałego klienta ważny może być program rabatowy oraz dodatkowe sztuki gratis. Skuteczne do promocji mogą się okazać, także gadżety reklamowe, jednak przekazywane wyłącznie stałym klientom oraz takim, osobom które docenią wartość sentymentalną firmowego gadżetu, bo sympatyzują w danej marce.

http://extra-nazwa.pl/wspieraj-marke

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.