Dlaczego niektóre firmy są bardziej markowe niż inne
Określenie markowe ciuchy, markowe buty, markowy sprzęt są nam powszechnie znane. Jednak mało kto wie, że światowo znane marki budowały swój wizerunek przez wiele lat. Rzecz jasna za marką musi iść także dobry produkt oraz wysoka jakość. Ważne jest tu także, już od początku stworzone logo oraz rozpoznawalna kolorystyka firmy.
Pisanie artykułów, a budowanie marki
Pisanie treści jest ostatnio, jednym ze sposobów budowania marki. Pozwala informować odbiorców o istnieniu czegoś, o czym być może nie wiedzieli, albo zapomnieli, że akurat czegoś takiego potrzebują. Sam pojedynczy zakup nic tu nie znaczy. Znacznie ważniejsza jest później relacja i utrzymanie współpracy z nowo pozyskanymi odbiorcami.
Zasady główne dobrego brandingu polegają na tworzeniu rozpoznawalności marki i stwarzaniu sytuacji WIN-WIN.
Win, oznacza z ang. zwycięzca, a przy budowaniu dobrej marki chodzi o to, aby obie strony były zadowolone ze współpracy, a nie tylko jedna. Zatem dla stałego klienta ważny może być program rabatowy oraz dodatkowe sztuki gratis. Skuteczne do promocji mogą się okazać, także gadżety reklamowe, jednak przekazywane wyłącznie stałym klientom oraz takim, osobom które docenią wartość sentymentalną firmowego gadżetu, bo sympatyzują w danej marce.
http://extra-nazwa.pl/wspieraj-marke
Anita Zielke