Jakie postanowienie na Nowy Rok 2016 warto zrobić?
Noworoczne postanowienia miewa każdy z nas, ale nie każdemu z nas wystarcza samozaparcia, aby je albo chociaż część z nich spełnić. Dlaczego jedne postanowienia warto robić, a innych nie?
2015-12-28, 21:55

Każdy z nas miewa takie postanowienia, które robi co rok, ale nie ma zamiaru wprowadzać ich w życie, to takie trudne być systematycznym oraz budować sobie zaplecze marketingowe. A wystarczyłby jeden artykuł dziennie, aby zbudować sobie wyższe pozycje w wyszukiwarkach oraz więcej odwiedzin faktycznie zainteresowanych użytkowników marki.

Internet, to tylko „magiczna skrzynka”, która przynosi same korzyści, tu wszystko robi się samo, nie potrzeba robić nic. (chyba w to nie wierzysz?)

Wiadomo, że lepiej działać wolniej, ale sukcesywnie, ale czy przypadkiem, nie za wolno już działasz w tej chwili? Może już czas ruszyć z miejsca, na nowe nieznane „wody sukcesu”, poznać głębiny marketingu internetowego. Zainteresować swoją już nieco zbudowaną marką, faktycznie zainteresowane osoby, które Cię potrzebują czytelniku.

Może jedyne postanowienie, jakie powinieneś zrobić, to” „Nie będę już więcej tracić okazji!”. Koszt utraconych możliwości, bywa w życiu najwyższym z możliwych kosztów, w każdej rozwijającej się firmie, która chce budować swoją markę w sieci.

Anita Zielke

http://extra-nazwa.pl/wspieraj-marke



KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.