Systemy transakcyjne, czyli jak zarabiać na sprzedaży i kupowaniu?
System transakcyjny kojarzy się głównie ze sprzedażą, używaniem karty kredytowej, czy w ostatnim czasie płatności telefonem. Specjalne terminale służą właśnie swoim działaniem systemom transakcyjnym.
2015-11-07, 15:48

Jak one zatem działają, skąd taka nazwa?

Jak sama nazwa wskazuje system, czyli coś co działa automatycznie, natomiast określenie transakcyjny odnosi się do transakcji, inaczej mówiąc umowy kupna-sprzedaży. Sklepy i niektóre firmy usługowe zajmują się sprzedażą doładowań telefonicznych do telefonów komórkowych, zarabiają dzięki temu niewielki procent prowizji. Wydawać by się mogło, że to mało opłacalne, niewielkie kwoty prowizyjne, a do tego sporo kosztujący sprzęt do użytku, aby wszystko należycie działało. Do tego dochodzą jeszcze koszty, takie jak zużycie energii elektrycznej. Tymczasem jednak nie o kwoty tu chodzi, ale o ilość zdarzeń gospodarczych, inaczej mówiąc w tym przypadku, o ilość transakcji. Zatem im lepsza lokalizacja firmy zajmującej się taką sprzedażą, tym więcej klientów, a to daje większą liczbę odbiorców i w efekcie tego, zysków.

Systemy transakcyjne, a programy partnerskie

Programy partnerskie, to nie tylko tak zwane programy lojalnościowe, w których to zbiera się punkty oraz zyskuje nagrody. W ostatnim czasie pojawiło się sporo programów partnerskich przeznaczonych dla posiadaczy stron www oraz blogerów i webmasterów, aby mogli oni zarabiać na umieszczaniu banera lub linka na swojej stronie. Można znaleźć wiele różnego rodzaju produktów, które można w ten sposób promować, dotyczy to zarówno sklepów stacjonarnych posiadających swój sklep internetowy, jak również firmy działające wyłącznie online. Sprzedaż, która odbywa się przez internet, tworzenie zamówienia czyli tak zwane tworzenie koszyka z produktami, to nic innego jak działanie przez dobrze skonstruowany automatyczny system. W momencie płacenia za zamówiony towar dokonujemy transakcji. Możemy jej dokonać na odległość, płacąc kartą lub przelewem online, albo kurierowi przy odbiorze. Jednak w każdym przypadku nasze pieniądze przechodzą przez co najmniej jeden system transakcyjny. W programie partnerskim każdy zarejestrowany i zaakceptowany partner, po umieszczeniu reklamy zarabia prowizje, kiedy ktoś kupi coś po kliknięciu reklamy na jego stronie. Prowizje są różne w zależności od programu i produktów, które są oferowane. Zatem im więcej transakcji, tym większe zarobki i dla sklepu i dla partnerów.

Budowanie sieci sprzedających i kupujących

Niektóre programy partnerskie mają w ofercie nie tylko same prowizje od sprzedaży, ale kilka poziomów zarobków w zależności od zaangażowania. Można nie tylko zapraszać samych kupujących, ale także sprzedawców, czy innych posiadaczy stron www. Chodzi o to, że wtedy zarabia i ten nowy partner i ten kto go zaprosił. Prowizja od obrotu partnera, który zapisał się do programu jako drugi, już z naszego linka zapraszającego jest znacznie niższa niż od sprzedaży, ale jeśli osoba jest aktywna, to grosz do grosza zbiera się bardzo szybko. Warto zatem budować swoje grupy zakupowe, ze względu na zwiększenie ilość transakcji, a dzięki temu większą ilość zarobków. A nawet opłaca się szkolić przez internet zaproszonych partnerów, aby z dnia na dzień stawali się coraz skuteczniejszymi w tym co robią. Oni także mają podobne możliwości i mogą zbudować swoją grupę zakupową, bo zarabia się przecież tylko ułamek od każdej transakcji zarejestrowanej w systemie.

Anita Zielke

http://extra-nazwa.pl/sklep

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.