Motywacja do blogowania - grupa na FB
Taką nazwę nadałam grupie na facebooku, do której każdy może dołączyć.
2018-05-11, 11:01

Blogowanie, to fajna sprawa, pozwala nie tylko wyrażać siebie, jako twórce, ale dodatkowo dzielić się swoją pasją, spostrzeżeniami z innymi użytkownikami. Bywają jednak takie momenty, kiedy motywacja do działania i entuzjazm spadają, a jak wiadomo, aby blogować, trzeba dalej trwać w swoich postanowieniach i kontynuować działania.

Cel grupy

Celem grupy jest wzajemne dzielenie się swoimi blogami i nowymi wpisami. Każdego dnia dodaję także motywujące i inspirujące do działania cytaty znanych myślicieli. Staram się także nieco rozwinąć te myśli, tak aby jeszcze bardziej były w stanie nas motywować, a także pomagały nam nieco w osiąganiu własnych celów.

Blogowanie, jako biznes

Chociaż celem blogowania, nie jest zarabianie, każdy z nas musi jeść, mieć na rachunki, a także dąży, do jako takiej stabilizacji finansowej, ma plany, marzenia oraz cele które sobie sam ustalił. Blogowanie może w tym pomóc, bo na dobrze prowadzonym blogu, można zamieszczać reklamy, a także wpisy sponsorowane. Jak można przeczytać w jednym z moich artykułów, stawki za nie są czasem bardzo wysokie, co może przybliżać samego blogera do konkretnego celu, może zakupu nowego sprzętu, albo spędzenia wakacji w ciekawym miejscu.

Więcej treści na moim blogu https://anita-zielke.pl

Link do grupy motywacyjnej https://www.facebook.com/groups/1692059697551406/

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.