Nowe miejsce do promocji blogów za darmo
Prowadzenie poczytnego bloga, to nie lada wyzwanie, a także swoista odpowiedzialność, aby stale dostarczać nowych i wartościowych treści.
2018-05-09, 10:44

Taki blog, warto potem promować, ale znalezienie dogodnego miejsca, to może być trudne, zwłaszcza jeśli blog jest wielotematyczny, albo bardzo niszowy.

Poza tym, od czasu do czasu drastycznie spada motywacja, kiedy wyniki nie są na tyle zadowalające, co zakładano.

Nasza grupa na facebooku, to miejsce przeznaczone do promocji blogów, zarówno takich lifestylowych, jak również nieco bardziej biznesowych, albo skierowanych do bardzo wąskiej grupy odbiorców. Zapewniamy jednak coś więcej, każdego dnia nową dawkę motywacji do działania, która ma na celu wyrabianie w nas nowych nawyków: dyscypliny, zaangażowania w swoją społeczność blogową, ale także regularnego dodawania wpisów, nawet gdy tracimy trochę sens i chęć do działania.

Blogowanie, to wyzwanie długoterminowe, a nie kaprys na jakiś czas, zwłaszcza jeśli chce się faktycznie osiągać jakieś dobre wyniki. Nawet przeznaczając na swojej stronie miejsce, na treści płatne, czyli sponsorowane, także warto pamiętać o tym, po co w ogóle dany blog został stworzony i nadal tworzyć własne, unikatowe treści, tak jak do tej pory.

https://www.facebook.com/groups/1692059697551406/

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.