Płatna reklama na Facebooku
O tym, że można samodzielnie ustawić sobie płatną reklamę na Facebooku, wiadomo nie od dziś.
2017-07-17, 11:54

Dobre dopasowanie

Ale, o tym że trzeba ją jeszcze odpowiednio dopasować do właściwej grupy docelowej, a także uwzględnić kilka lokalizacji i słowa kluczowe, nie każdy mówi.

Różne miejsca

Możliwość promocji z miejsca innego, niż własny Fanpage może skutkować dodatkowym gronem odbiorców reklamy, a przez to zwiększeniem rynku zbytu.

Koszty

Generalnie dzień reklamy na Facebooku to koszt rzędu 2 zł, pod warunkiem, że wybieramy ten najniższy pakiet, a przez to mamy możliwość dotarcia do pewnej, ograniczonej grupy odbiorców. Lepsze efekty daje wybranie pakietu na 14, albo 30 dni. A ten najtańszy, to koszt rzędu 30-60 zł (przy ustawieniu budżetu 2 zł na dzień). Można w ten sposób dotrzeć do 8900 użytkowników Facebook.

Oferta promocyjna

Jeszcze lepsze efekty można uzyskać zamawiając usługę promocji na 3 fanpage w cenie nieco obniżonej.

źródło: http://allegro.pl/show_item.php?item=6895158009

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.