Skąd brać dobrej jakości teksty?
Znalezienie dobrej oferty na nowe treści nie jest łatwe, zwłaszcza jeśli chcemy, żeby były one dobrej jakości.
2017-07-06, 09:28

Komu zlecić?

Może w firmie istnieć dział zajmujący się copywritingiem, ale to dodatkowe wydatki rzędu kilku tysięcy złotych miesięcznie. Okazuje się, że można taniej zorganizować sobie nowe treści.

Poszukiwanie copywriterów

Ważne, żeby zwrócić uwagę na jakość treści przez nich publikowanych. Dobre treści powinny być poprawne gramatycznie, a także jeśli są tworzone pod seo, frazy powinny być dobrze wstawione w treść.

Terminowe wykonanie usługi

To dość istotne kwestia jeśli chodzi o zdążenie na czas z publikacją nowych tekstów, chodzi o to, żeby mieć pewien czas w zapasie, na takie właśnie działania. Teksty więc zamawia się na termin wcześniejszy, niż sami potrzebujemy. Robi się tak po to, żeby móc zdążyć z planowanymi działaniami.

Inne spojrzenie na temat

Sami pisząc od dłuższego czasu w określonym temacie, możemy zauważyć, że niektóre z naszych treści nie mają już takiego „polotu”, jak napisana wcześniej treść. To może być sygnał, że brakuje nam nowych informacji, bodźców, albo zwyczajnie chcemy zmienić temat. Wtedy zamówienie tekstów u kogoś innego, jest jak najbardziej rozsądne, gdyż może spowodować nową jakość, podpowiedzieć nowy zakres tematów w danej kategorii, a także nas samych nieco zainspirować do nowych działań.

Temat i|lub słowa kluczowe

Zamawiając treści u kogoś należy pamiętać o podaniu mu tematyki oraz słów kluczowych i ilości ich występowania w treści. To niezwykle ważne zarówno dla zamawiającego, jak też i dla copywritera.

99 zł za 100 nowych tekstów po 1000 zzs

http://trendybiznesowe.eu/100-tekstow.2017.06.25

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.