Sposób na marketing wirusowy
Jednym z wielu sposobów na marketing "wirusowy" jest stworzenie sobie konta na forum, na którym można umieścić link w stopce, a potem...
2017-06-12, 13:07

Jednym z wielu sposobów na marketing "wirusowy" jest stworzenie sobie konta na forum, na którym można umieścić link w stopce, a potem branie czynnego udziału w dyskusjach. Im bardziej zbliżony temat do tego, co mamy w ofercie tym lepiej. Bywa jednak, że także osoby z innych działów zainteresować się mogą naszym linkiem, jeśli użyjemy ciekawych słów kluczowych, albo tajemniczego określenia, wzbudzającego ciekawość wszystkich.

Pełna automatyzacja

Jeśli w profilu na forum zaznaczymy opcję dodawania podpisu do wszystkich swoich postów, w czasie pisania nowego postu zawsze będzie on dodawany automatycznie, to bardzo ciekawa funkcja, bo nie trzeba za każdym razem wpisywać kolejny raz anchor tekstu.

Dodatkowe zalety

W ten sposób marketing działa jakby "wirusowo", a także można się skupić na faktycznym uczestniczeniu dyskusji. Nie powoduje to nachalnego linkowania, ani pisania sztucznych postów, ale bardziej naturalne linkowanie do określonej strony, a także większe zainteresowanie daną marką.

źródło: http://forum.polskaoferty24.pl

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.