Sposoby na promocję firmy w Internecie
Każda firma chce mieć własną stronę www, najlepiej bardzo nowoczesną i dostosowaną do urządzeń mobilnych. Obecnie znacznie więcej użytkowników Internetu przegląda sieć na tabletach i smartfonach.
2016-05-21, 20:53

Jednak ważna jest nie tylko sama strona, ale także promocja usług, produktów i marki firmy wsparcie sprzedaży. Jeśli jest ona jeszcze mało znana warto zastosować kilka technik naraz.

Fanpage na Facebooku

To jeden ze sposobów promocji, skutecznie wspierający stronę firmową. Tam zamieszcza się najciekawsze wydarzenia dotyczące firmy, informacje o nowych produktach i zbiera fanów, czyli sympatyków danej marki.

Blog

To taka strona dodatkowa, na niej pisze się trochę „luźniej” niż na stronie firmowej, gdzie obowiązuje język oficjalny. Na blogu również informuje się o nowych produktach i usługach. Tam też zamieszcza się zapowiedzi nowych wydarzeń w firmie, czy nowo powstających produktów.

Biuro prasowe i materiały dla prasy

Biuro prasowe online, czyli panel do dodawania wpisów, warto mieć ze względu na możliwości zaprezentowania oferty usługowej i produktowej. Tam, też jak we wszystkich powyższych mediach można dodać swoje logo firmowe, podać dane kontaktowe do firmy i zamieszczać informacje tekstowe dotyczące własnej oferty. Notatki z biura prasowego mogą być wykorzystywane na innych portalach po wcześniejszym ustaleniu z autorem i z podaniem źródła. To więc może skutecznie wspierać reklamę firmy.

Portale społecznościowe – lokalne

Warto postarać się o reportaż własnej firmy, nawet w formie artykułu sponsorowanego, czyli odpłatnie. Fotorelacja i opis działalności firmy na danym obszarze oraz dane kontaktowe, to skuteczna forma nie nachalnej reklamy, lepszej niż banerowa. W dodatku od czasu do czasu, takie działania warto powtarzać, aby przypomnieć swoim kontrahentom o własnym istnieniu i pozyskać nowe potencjalnie zainteresowane osoby.

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy