Czy mocne nagłówki naprawdę, tak dobrze sprzedają?
Otwierając prasę można bardzo szybko zauważyć o czym będziemy czytać.
2016-05-07, 21:31

Niektóre nagłówki przyciągają jak magnes, a inne nic nie mówią, ale zastanawiają, zaskakują, inspirują, aż wreszcie zaciekawiają.

Uczenie się tworzenia mocnych nagłówków i w ogóle pisania skutecznych ofert nazywa się copywriting. Wszystkie elementy oferty są bardzo ważne, ale nagłówki, to coś bardzo istotnego, gdyż od nich wszystko się zaczyna.

Zastanówmy się, jak my reagujemy? Albo coś nas zaciekawia, albo klikamy zamknij, bo to znów jakaś reklama. Są jednak, takie sytuacje, że coś nie pozwala dać się zapomnieć, bo jest na tyle ciekawe, że warto chociaż dowiedzieć się o co chodziło, o jaki produkt lub usługę.

Co ciekawe, czasem nagłówek jest ciekawszy od oferty i produktu, dlatego zdarza nam się czasem kupić, coś co było nam w ogóle niepotrzebne. Tymczasem warto od czasu do czasu wydać kilka złotych na cenną i długotrwale pomocną wiedzę.

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.