Jak zdobywać klientów w internecie i sprzedawać na masową skalę?
Nawet bardzo dobry pomysł na biznes, nie zagwarantuje sukcesu. Kluczem do zysków Twojej firmy jest sprzedaż i głodny tłum kupujących.
2016-04-23, 10:49

Tutaj, możesz pobrać bezpłatną e-książkę
"Kod Internetowej Sprzedaży" z której dowiesz się
o 6 najczęstszych błędach popełnianych przez internetowych sprzedawców.
Wystarczy te błedy wyeliminować, a Twoja sprzedaż ruszy z miejsca.



A dodatkowo:

- odkryjesz 11 najskuteczniejszych źródeł ruchu w Internecie i dowiesz
się co zrobić, żeby Twoje statystyki ruchu zawstydziły konkurencję,

- dowiesz się jakie 2 elementy mogą uratować praktycznie
każdy opis w sklepie internetowym;

- zdradzę technikę, która pozwoli Ci na szybka sprzedaż nawet po 7 dniach
od przeczytania tej książki. Jest to idealna strategia dla osób,
które nie mają listy mailingowej.

- otrzymasz strategię kopiuj wklej, która wybije Ci z głowy zimne telefony
i spowoduje, że to klienci będą błagali Cię o produkt.
Technika ta opisana jest na przykładzie działań w branży ubezpieczeń.

- podam Ci przykłady stron za kilka tysięcy złotych,
które zamiast sprzedawać generowały gigantyczne straty.

- odkryjesz sekret sukcesu znanego sklepu internetowego
i skopiujesz tę technikę do swojego biznesu.

Jeśli jeszcze nie odebrałeś tego bezpłatnego ebooka
to ... prawdopodobnie nie interesuje Ciebie
zwiększenie sprzedaży.

Ten bezpłatny ebook jest normalnie sprzedawany za 47 zł,
tutaj możesz odebrać go bezpłatnie.

http://trendybiznesowe.eu/poradnik-sprzedawcy

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.