Jak zmienić swoją mentalność na lepszą, aby poprawiać wyniki sprzedażowe?
Audiobooki, to takie książki... do słuchania. Wiedza w nich zawarta jest taka sama jak w książce czytanej. Subtelny głos lektora, pozwala intuicyjne budować emocje wokół zagadnień.
2016-03-14, 11:59

Po lekturze audiobooka może się okazać, że przekonania to coś więcej niż tylko nasza wiedza. To bardzo często tak zwane stereotypy, czyli coś w co większość uznała kiedyś za takie, a nie inne... I okazuje się, że czasem także się myliła...

Praca na sobą, poprawiania poziomu wiedzy, słowem rozwój osobisty są bardzo ważne dla wyników, także sprzedażowych. Mam tu na myśli prowadzenie biznesu, w którym jak wiadomo obrót ma istotne znaczenie.

Poszukiwania nowych sposobów na skuteczną sprzedaż, przeglądanie milionów strategii, to może być za mało. Czasem problem leży gdzie indziej. Czasem chodzi o własną mentalność, o uważanie czegoś co nie ma miejsca, ani racji bytu za prawdziwe i słuszne.

W biznesie czasem potrzebna jest pokora, ale bywa iż trzeba "tupnąć nogą", aby zmienić wyniki na lepsze. Emocje odgrywają tu znaczącą rolę, zarówno te dobre, jak i te złe. Albo przynajmniej nieprzyjemne.

Za samą poprawą wiedzy posiadanej, winna iść zatem zmiana mentalna. Audiobooka oceniam bardzo dobrze, a nawet jeszcze lepiej. Pozwala lepiej zrozumieć siebie i swoje myśli oraz odczucia, towarzyszące zarabianiu, pracy i sprzedaży.

Anita Zielke

http://trendybiznesowe.eu/sekrety

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.