Dlaczego praca zdalna jest taka genialna?
Wyobraź sobie, że wstajesz rano bez dźwięku budzika i idziesz do pracy... do której nie masz daleko, coś około kilku metrów. Odpalasz sobie komputer i korzystasz z przygotowanych wcześniej notatek, organizacji pracy.
2016-02-11, 14:08

Tworzysz wpisy na bloga, dobierasz i dopasowujesz grafiki, robisz kampanie reklamowe. Po jakimś czasie musisz trochę się przejść, bo się zasiedziałeś.

Idziesz na spacer, dotleniasz się, inspirujesz do dalszej pracy, mając jednocześnie możliwości zajmowania się (w przerwach) sprawami domowymi. Samodzielnie wyznaczasz sobie kierunki działania, doszkalasz się z materiałów wideo.

Prowizje otrzymujesz na konto bankowe lub kartę prepaid, a rozliczenie roczne Pit otrzymujesz pocztą.

Wydaje Ci się, ze to bajka?

Nie jest nią, można sobie trochę zarobić, a nawet więcej, należy jednak pamiętać, że trzeba być samodzielnym, samemu zaganiać się do pracy, uważać na wszystko, co odciąga nas od pracy, a także posiadać swego rodzaju dyscyplinę.

Programów partnerskich jest wiele w sieci, ale tylko niektóre są na tyle świetne, że warto się w nie angażować dość mocno. Dodatkowo, szkoląc się nawet z wideo, można się zacząć rozwijać w kierunku marketingowym oraz sprzedażowym. Takie działanie nazywa się e-marketingiem. Łatwo nie jest, ale za to fajnie.

Tu mam dla Ciebie ciekawy żart, z życia wzięty:

Spotyka się dwóch kolegów od seo (pozycjonowanie stron www) i jednen mówi do drugiego:

- No jak tam w pracy?

- Orka, całymi dniami piszę precle (teksty pozycjonujące), A u ciebie?

- Luzik, całymi dniami tylko Facebook i Facebook

:):):)

Innowacyjne podejście do pracy już jest, na początku warto je traktować jako zajęcie dodatkowe, no chyba że nas zupełnie pochłania praca e-marketera.

Anita Zielke

Zacznij wspierać markę

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.