Jak optymizm w biznesie może przyczynić się do rozwoju przedsięwzięcia?
Optymizm, czyli szukanie przede wszystkim pozytywnych stron wszystkiego, co się dzieje. Może być przydatny także w biznesie. Chodzi o tak zwany entuzjazm, który pojawia się tylko w momencie, kiedy sami jesteśmy dobrze nastawieni do tego, co robimy.
2016-02-09, 12:08

Czasem mówi się, że jedne osoby to optymiści, a inni to wszystko uważają za utopijne i nie mające przyszłości. Jednak jest chyba znacznie więcej rodzajów osobowości, a podzielenie na tylko te dwa, to już znaczne uproszczenie sprawy.

Zastanawiając się, czy lepiej jest być optymistą, czy pesymistą w życiu, dobrze jest wiedzieć, że to co samemu odczuwasz, przekazujesz innym ludziom. Na podstawie tej tezy jest wiadomo od razu, że lepiej być optymistą, bo po co nastawiać cały świat negatywnie?

Jednak, jak to się ma do biznesu?

To w co wierzysz, czyli powodzenie lub niepowodzenie, to wpływa na inne osoby. Na wykonawców, na odbiorców, a także na Ciebie samego.

Jeśli więc jesteś przekonany do swojego pomysłu, albo działającego już produktu, a nawet całego biznesu, taką energię przekazujesz całemu światu.

Nie wszyscy też wiedzą o tym, że optymizm można w sobie wytrenować, ale jak przy każdym treningu, należy powtarzać pewne zachowania, aby te się utrwaliły.

Pomocne okazuje się także zrozumienie różnego rodzaju emocji, jakie nami miotają.

Nazwanie ich, zrozumienie że nie zawsze działają one na naszą korzyść, znacznie ułatwia pozbycie się negatywnego postrzegania świata.

Pomocny kurs za jedyne 9,99 zł i w 100% online

Zrób z siebie człowieka sukcesu! 4-Tygodniowy plan osobistego rozwoju

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.