Jak zbudować markę własnej firmy, bez stresu i dodatkowych kosztów?
Wiele osób zajmujących się głównie prowadzeniem firm usługowych dostaje "ciarek" na samą myśl o budowaniu własnej marki, czy też prowadzeniu własnej kampanii marketingowej. Tymczasem, nie jest to wcale takie trudne, jak by się wydawało. A wiele narzędzi w sieci jest dostępnych za darmo. Przynajmniej na początku, dopóki użytkownik nie stanie się bardziej zaawansowany technologicznie.
2016-01-14, 21:07

Blog firmowy

Zazwyczaj prowadząc już własna firmę, zdecydowaliśmy się na założenie strony www, albo samodzielnie za pomocą kreatora na dobrym hostingu, albo zlecając firmie zewnętrznej, której trochę zapłaciliśmy lub płacimy co miesiąc. Mamy zatem wykupioną domenę, więc bloga można założyć w jej subdomenie np. Blog.twojadomena.pl warto zwrócić się do firmy z którą już współpracujemy, aby takiego bloga założyć w oparciu o system CMS, aby można było samodzielnie zamieszczać wpisy, a pisać przecież każdy potrafi.

Na takim blogu firmowym, powinny być informacje o firmie zwłaszcza stopce, a także logo, jeśli takie posiadamy. Na takim blogu można ogłaszać np. promocje i super oferty własnej firmy, takie organizowane od czasu do czasu, ot choćby wyprzedaże.

Biuro prasowe

Choć może nazwa brzmi dość "medialnie" i wydawać by się mogło, po co małej firmie biuro prasowe, ma ono umożliwić dostęp do prasy oraz wspierać markę.

W takim firmowym biurze prasowym, można publikować napisane wcześniej artykuły przeznaczone dla prasy oraz eksperckie informacji, a każdy dobry fachowiec, zna się przecież, na tym co sam robi. Informacje o firmie, jej ofercie, a nawet organizowane wyprzedaże i super promocje, to także materiały, które można zamieszczać w firmowym biurze prasowym.

Już na samym początku, przy jego konfiguracji, można zamieścić logo własnej firmy i jej nazwę. Opcje podglądu biura dają możliwość edycji i zmiany danych, a jeśli byłby jakiś problem, istnieją e-maile kontaktowe i obsługa portalu chętnie pomoże.

Posiadanie własnego biura prasowego na platformie, daje jeszcze dodatkowe możliwości, a mianowicie rozsyłanie wiadomości o nowych wpisach w danym (własnym) biurze do dziennikarzy z wybranego obszaru. Po każdym nowo dodanym wpisnie można zaznaczyć sobie opcję, zasięg ogólnopolski, albo wybrane województwo.

Prowadzenie bloga i własnego biura nie jest sprawą trudną, wystarczy zacząć i działać regularnie, aby wzmacniać swoją markę oraz docierać do zainteresowanej grupy odbiorców. Ważną rolę odgrywa także dopasowanie kategoirii do branży, w której funkcjonuje firma.

Nagraj, przepisz lub zleć przepisanie

Notatki można także najpierw nagrać na dyktafon, a potem sobie przepisać, albo poprosić kogoś z pracowników lub domowników, bardziej obeznanych w programach tekstowych, następnie po zalogowaniu do bloga lub / i biura prasowego skorzystać z opcji kopiuj i wklej, jednak ważne, aby teksty były własne, wypływające z zamierzeń danej osoby lub firmy, tego nic i nikt nie jest w stanie zastąpić.

Nie czekaj na lepsze czasy, załóż już dziś swoje biuro prasowe i...

http://extra-nazwa.pl/wspieraj-marke

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.