Chcesz być specjalistą od PR, nie wystarczy jeden artykuł na pół roku
Dobry specjalista od PR, czyli od tak ładnie nazywanego Public Relations, powinien skupić się na przedstawianiu zalet współpracy z daną firmą lub marką. Nie jest to wbrew pozorom, ani łatwe, ani trudne. Na początku pojawienia się promocji w sieci Internet, bywało że osoby pisały po forach. Fajna firma i wstawiały link, albo skorzystaj z oferty. To jednak już w tej chwili za mało.
2016-01-05, 14:47

Sam przyznasz czytelniku, że jeśli wszystko jest tylko fajne, to trudno wybrać coś lepszego. Poza tym określenie „fajne” świadczy po pierwsze o braku ambicji piszącego, a po drugie o bardzo słabym słownictwie tej osoby.

Opisywanie zalet, jest tu zatem kluczem do sukcesu promocji. A im są one bardziej rzetelne, tym lepiej.

Aby dobrze napisać artykuł PR, nie wolno Ci niczego reklamować jesteś zmuszony „wymądrzać się” na tematy edukacyjne z zakresu produktu lub firmy o której piszesz.

Na początku wydaje się, że łatwo powiedzieć, a trudniej zrobić, ale to kwestia wiedzy i umiejętności jej przekazywania. Artykuły można pisać w różny sposób np. opowiadania, bajki z morałem, artykuły ekspercie, czyli zdradzasz trochę wiedzy na dany temat, którym zajmuje się marka lub opisujesz zalety produktu, jego zastosowanie.

Można też opisywać wysokiej jakości elementy z których został złożony itp.

Buduj swoją markę z profesjonalnymi narzędziami

http://extra-nazwa.pl/wspieraj-marke

Anita Zielke

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.