Jak połączyć działanie w marketingu sieciowym z tworzeniem społeczności biznesowej, bez bycia postrzeganym, jako akwizytor?
Działania w obrębie społeczności, to nie tylko działania społeczne, ale także wspólne dążenie do określonych celów, w tym również biznesowych. Polegające na wzajemnym wspieraniu się osób w grupie, mających wspólne cele, osiągania przyzwoitych dochodów, pozwalających na godziwe życie i realizację przynajmniej niektórych marzeń.
2015-12-03, 14:58

Osoby sceptycznie nastawione powinny wiedzieć, że dobry MLM działa, jak klub biznesowy, z tą tylko różnica, że dużo łatwiej się jest do niego dostać, niż do popularnie nam znanych klubów biznesowych, określanych przez wielu z nas, jako dla VIP'ów. Aby znaleźć się w jednym z nich, trzeba osiągać pewien pułap dochodowy i posiadać określony stan majątkowy.

Działanie w marketingu sieciowym, to praca i zabawa jednocześnie. A sam udział w nim, to nie tylko miesięczne wydatki na obowiązkowe zakupy, ale także liczne przywileje, korzyści finansowe oraz produktowe.

Należy tu dodać, że tylko dobre firmy MLM mają takie zasady, choć bywa że są to dopiero firmy „uczące się”.

Po lekturze „Szkoła Biznesu, dla ludzi którzy lubią pomagać innym” R. Kiyosaki i S. Lechter doszłam do jednego wniosku.

Jeśli znajdziesz odpowiedź na pytanie „Jak połączyć działanie w marketingu sieciowym z tworzeniem społeczności biznesowej, bez bycia postrzeganym, jako akwizytor?”, to bądź pewny, że zrobisz karierę w MLM.

Jeśli nie, to musisz zdobyć więcej wiedzy lub zmienić swoje myślenie i nawyki finansowe.

Zastanów się, jak działają kluby biznesowe i rożne stowarzyszenia np. koła gospodyń, koła amatorów kolarstwa i inne grupy zainteresowań. Od czasu do czasu osoby w nich zrzeszone są zmuszone wnieść pewnej wysokości składkę, bo mają jakiś cel do osiągnięcia, może to być zakup sprzętu, a to produktów np. do upieczenia ciasta na konkurs.

Podobnie działa właśnie MLM, z tym że jest to forma biznesowa i dlatego nastawiona na zyski, a nie jak w przypadku koła zainteresowań na samo istnienie.

Osoby z kół zainteresowań od czasu do czasu wyjeżdżają na obozy integracyjne, a łączy ich wspólna pasja i wspólne spędzanie czasu.

Właśnie o taką pasję chodzi w dobrym biznesie sieciowym, tam zapał nigdy nie gaśnie, zawsze znajdzie się ktoś pozytywnie nastawiony.

To co łączy ludzi w MLM, to także pasja do zarabiania stałych pieniędzy, a także pasja do edukacji, nie tylko swojej, ale także do edukowania innych osób.

Webinary, to takie spotkania integracyjne przez internet. Pomagają rozwinąć skrzydła i rozwiewać wszelkie wątpliwości.

W biznesie, jak to w biznesie, łatwo nie jest, dlatego powtarzam po raz kolejny, na początku warto traktować go, jako dodatkowe źródło dochodów, ale należy się mu w jakiś sposób poświęcić, tak jak tworzeniu własnej firmy.

Jest to jednak, bardzo przyjazna forma zarabiania, z czasem daje nie tylko większe zarobki, ale coś jeszcze bardziej cennego, czas do własnej dyspozycji.

A dodatkowo działający w marketingu sieciowym mają więcej swobody, działają bardziej na luzie, zarabiają dla siebie i dla swoich bliskich. Robią coś ważnego dla społeczności, wskazując jej inne możliwości biznesowe. Nie wszyscy, to wiedzą, ale dochody z MLM podlegają normalnie opodatkowaniu, wypełnia się dodatkowy Pit roczny, ale nie jest to wadą, lecz zaletą, bo po co martwić się podatkiem już na wstępie działania? Znacznie ważniejsze jest najpierw dużo zarobić.

Anita Zielke

http://extra-nazwa.pl/szkola-biznesu

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.